Sztuka pozycjonowania

Bez reklamy dzisiaj nikt nie jest w stanie stać się popularny, czy prowadzisz efektywnie biznes. Wirtualna przestrzeń wypełniona jest ebiznesami i codziennie przybywają kolejne. Nie można mieć raz zagwarantowanej pozycji.

Różnorodność form reklamy

Rozpychać się wśród konkurencji trzeba systematycznie i konsekwentnie. Formy reklamy internetowej zdają się być coraz bardziej sprecyzowane. Można reklamować się poprzez mailing, dawanie bannerów na portale społecznościowe, pozycjonowanie swojego sklepu czy strony internetowej. Ostatnio coraz większą przestrzeń zdobywa sobie reklama na nośniki elektroniczne jak telefony komórkowe, czy tablety.

Jak pozycjonować stronę?

Jedną z bardziej skutecznych form reklamy jest obecnie pozycjonowanie. Największą trudnością w pozycjonowaniu jest określenie słów kluczowych, tzw. tagów. Im bardziej one są precyzyjne i adekwatne do branży jakiej dotyczą, tym lepiej i szybciej nasz sklep czy ebiznes będzie wyszukiwany przez klientów. Jeśli mamy sklep obuwniczy to prostym i oczywistym tagiem będzie słowo buty. W tym problem, ze nie jesteśmy jedynym sklepem obuwniczym w internecie. Dlatego trzeba buty dookreślić. Jakich słów używają potencjalni klienci, gdy szukają obuwia w internecie? Zimowe buty, ocieplane, buty z futerkiem… i tak dalej.

jak pozycjonować się w google

Korzyści z pozycjonowania

Wyszukiwarka wyświetli adres naszego sklepu internetowego tak często, jak często internauta będzie wpisywał określone słowa kluczowe w wyszukiwarkę. Aż wreszcie nasz adres pojawi się jako pierwszy albo jeden z pierwszych. Klient wybierze naszą stronę internetową i wówczas można powiedzieć pozycjonowanie zaczyna dziać się samo, to znaczy liczba wejść na stronę podtrzymuje wysoka pozycję sklepu. Adres naszego ebiznesu pojawia się na czele listy, tak długo dopóki klienci z niego korzystają. Pozycjonowanie jest efektem faktycznej popularności ebiznesu. Firmy, które korzystają z pozycjonowania zauważyły wzrost obrotów o jedną trzecią albo nawet o połowę. To bardzo skuteczna forma dotarcia do klienta. I opłacalna, chociaż nie najtańsza


Dodaj komentarz

Captcha Odśwież