Reklama na facebooku

Każdy przedsiębiorca dzisiaj wie, ze wizerunek firmy, popularność marki są niemożliwe bez reklamy internetowej. I to niezależnie od tego czy prowadzimy ebzines, czy mamy do czynienia z dużym przedsiębiorstwem z konwencjonalnym adresem i siedzibą w realu.

Oddziaływanie portali społecznościowych, blogów, wypowiedzi na forach jest tak duże i ma mocny charakter opiniotwórczy. Popularyzacji marki można się spodziewać jedynie na platformach działających w przestrzeni wirtualnej. Wiedzą o tym doskonale marketingowcy i wszelkiego rodzaju kampanie prowadzone są obecnie z udziałem dostępu do internetu. Im bardziej niekonwencjonalne są metody przyciągania uwagi klientów, tym większe szanse na powodzenie akcji marketingowych.

reklama social media

Facebook Ads

Do takich niestandardowych metod należy stosowanie reklam płatnych na portalach społecznościowych, w których przodującą rolę odgrywa Facebook. Wielkim zainteresowaniem cieszą się bannery, które wymagają od użytkownika interakcji, należą one też do lubianych przez reklamodawców, gdyż pozwalają monitorować stopień zainteresowania ze strony użytkowników na bieżąco. Jeśli potencjalny klient jest zainteresowany tematem, to klika w reklamę chcąc dowiedzieć się więcej. I o to chodzi, trafia przekierowany na stronę sklepu bądź firmy, a reklamodawca widzi stopień zainteresowania w panelu reklamowym Facebook Ads.

Skuteczność strony internetowej

Teraz rola strony internetowej i oferowanych produktów jest podtrzymanie zainteresowania ofertą. Podobnie dzieje się z wykorzystaniem wyszukiwarek podczas pozycjonowania. Tam również klik jest bezpośrednio przeliczany na złotówki. Jeśli potencjalny klient trafia na stronę ebiznesu, ma chwilę na zapoznanie się z ofertą i podjęcie decyzji o zakupie lub opuszczeniu strony. Kliknięcie w reklamę jest pierwszą deklaracją zainteresowania. Jeszcze nie jest to deklaracja zakupu, ale kierunek zainteresowania potencjalnego klienta. Wskazówka dla reklamodawcy, że kierunek kampanii jest dobrze dobrany. W raportach ze skuteczności kampanii reklamowej przedstawiane są głównie liczby kliknięć i jego kosztu. To czynnik mierzący zainteresowanie internautów ofertą i produktami.


Dodaj komentarz

Captcha Odśwież