Dbanie o wizerunek firmy w social media

Media społecznościowe są świetnym narzędziem sprawdzającym się w reklamie. Umożliwiają nawiązanie interakcji z odbiorcami przekazów reklamowych, użytkownikami odwiedzającymi stronę internetową twojego ebiznesu.

Co prawda na portalach nie są podejmowane decyzje o zakupie, ale użytkownicy portali wymieniają się poglądami i uwagami na temat firm i usług internetowych.

Komentarze i opinie o Twojej firmie

Chodzi o to, aby o naszym biznesie się mówiło. Wszelkie komentarze są m ile widziane, ale najlepiej jakby były pozytywne. Prawdą jest, że jeden negatywny komentarz może narobić więcej złego niż sto pozytywnych opinii zrobi dobrego. Ludzie chętniej zwracają uwagę, na złe rzeczy, jakie się przytrafiają. Komentarz nie zawsze musi być prawdziwy, szczególnie ten negatywny. Może być podyktowany emocjami, które nie zawsze znajdują pokrycie w rzeczywistości. Ale wrażenie pozostaje i odkręcenie tego zajmuje wiele czasu. Dlatego wizerunek firmy, nawet małego przedsiębiorstwa, jest bardzo istotny dla dalszego rozwoju przedsiębiorstwa.

Dbanie o wizerunek firmy – dlaczego jest tak ważne?

Nie tylko gigantom komercyjnym zależy na opinii, lecz każdemu, kto poważnie podchodzi do swojego biznesu, budowanie wizerunku zajmuje najwięcej czasu. Portale społecznościowe są bardzo dobrym miejscem do tworzenia opinii o własnej firmie. Stała aktywność w mediach społecznościowych jest dzisiaj niezbędnym elementem budowania przewagi konkurencyjnej na rynku oraz nawiązywania kontaktów z potencjalnymi odbiorcami. Dzięki angażującej emocjonalnie treści oraz atrakcyjnym hasłom reklamowym zamieszczanym na portalu w bannerze reklamowym rozszerza możliwość budowania satysfakcjonujących relacji biznesowych.

Skuteczność działań promocyjnych

Badania w formie ankiet potwierdzają, że najskuteczniejszą formą wypromowania własnego biznesu jest Facebook lub Linkedln. Ponad połowa firm deklaruje, że udało im się znaleźć nowych klientów dzięki pokazywaniu się na portalach społecznościowych. Czy to w formie marketingu szeptanego, czy bannerów reklamowych. Trzeba dać o sobie znać, w każdy możliwy sposób.