Słowa kluczowe – trudne, ale czy dobre?

 

Właściwy wybór słów kluczowych do optymalizacji strony,  to pierwszy moment krytyczny w drodze do pomyślnej kampanii SEO. Jeżeli w tym miejscu przydarzy nam się błąd, cała dalsza praca będzie nic nie warta. Jest wiele sposobów na sprawdzenie optymalnych stron. Najczęściej zaczyna się analizę od słów, na które optymalizuje konkurencja.  Następnie te słowa wzbogacamy o kilka własnych.

Wysokie progi – optymalizacja na najlepsze słowa kluczowe?

Najbardziej zależy nam na tych najbardziej lukratywnych słowach, jednak konkurencja, która działa na rynku od lat, sprawia, że zanim dojdziemy do sensownych pozycji, zdążymy kilka razy zrezygnować. Poza tym, jeżeli Twoja strona nie znajduje się na pierwszej, ewentualnie drugiej lub w najgorszym przypadku na trzeciej stronie wyszukiwań, pora zmienić strategię optymalizacji.

Przez pierwsze kilka miesięcy można się załamać, że nasza praca nie przyniosła nam spodziewanych efektów.  Problem w tym, że należy się wtedy zastanowić – dlaczego?  Dwu-, trzy-wyrazowe słowa mogą się okazać zbawienne i przynieść większy ruch na stronie, niż te z największą liczbą wyników.

Zejdźmy na ziemię

Najlepszym sposobem na określenie trudności słowa jest skorzystanie ze specjalnych do tego celu narzędzi: Seochat’s Keyword Difficulty Tool, Cached’s Keyword Difficulty Tool , Seomoz’s Keyword Difficulty Tool i kilku innych. Nie należy też kierować się jednym z nich, lecz wyciągnąć własne wnioski po wypróbowaniu kilku z nich.

Należy także sprawdzić synonimy interesujących nas fraz. Można się zdziwić, jaka może między nimi być różnica.

 

 

 

Stron:

Skomentuj


NOTE - You can use these HTML tags and attributes:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please leave these two fields as-is:

Protected by Invisible Defender. Showed 403 to 6,643 bad guys.