Następny cel Google: Precelki i Farmy linków do likwidacji

Wielkie poruszenie wywołał w ten weekend post napisany przez  Matta Cutts’a związanego z Google Inc.

W tymże poście, Matt Cutts wyjawiła, że Google ma już dość spamu w swoich wynikach wyszukiwania tworzonego przez zaplecza pozycjonerskie. W najbliższym czasie wyjść ma nowy update algorytmu, a więc znowu czeka nas burza w pozycjach stron w rankingu.

» czytaj więcej…

Nieuczciwe Google – tak czy nie?

Ten artykuł zacznę od czegoś ciekawego, na co się ostatnio natknąłem w sieci. Jest to wiadomość sprzed ostatnich kilku dni.

Firmy:

Google faworyzuje swoje strony w wynikach wyszukiwania.
Zdarza się, że wysoko postawione firmy spadają w rankingach na rzecz
nowo powstałych, takich samych ofert i usług świadczonych przez Google.

» czytaj więcej…

Jak pisać artykuły na stronę – kilka porad

Pisanie artykułów na własny blog czy do wielkiej gazety wcale się tak bardzo nie różni. Zasady, jakimi się kierują redaktorzy, można by powiedzieć, tych dwóch skrajności są takie same.

» czytaj więcej…

Jak firma zyskuje TOP1 wyników wyszukiwania?

Kto zastanawia się, jak duże firmy windują swoją pozycję w wynikach wyszukiwania?

Kiedy wpisujesz słowo lub frazę w okienku wyszukiwarki i wciskasz “ENTER”, wyskakuję masa pozycji a Ty zaczynasz przeglądać je w poszukiwaniu tego, co Cię interesuje. Podejdź tym razem od innej strony, zamiast oglądać tylko to czego szukasz, obejrzyj tym razem wszystko. » czytaj więcej…

Kto to SEO Corywriter?

Dlaczego twórcy tekstów na potrzeby SEO są tacy ważni?

Jednym ze sposobów ukazania się wysoko w wynikach wyszukiwania jest oczywiście niepowtarzalny tekst na stronie odpowiadający zapytaniu internauty. I w ten sposób twórcy tekstów na poczet SEO ( SEO Copywriterzy ) zarabiają swoje pieniądze. To oni piszą zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek teksty zawierające określone przez nas słowa i frazy kluczowe, na których nam tak zależy.

» czytaj więcej…