Ogłoszenia płatne = linki sponsorowane

Osiągnięcie wysokiej pozycji w rankingu wyszukiwań to w dzisiejszych czasach klucz do sukcesu. Jednakże, jeżeli chcesz to osiągnąć w krótkim czasie jest na to tylko jeden sposób. Linki sponsorowane – w Google znajdują się w podświetlonej ramce nad wynikami wyszukiwań lub po ich prawej stronie. Płacąc za ogłoszenie w danym rejonie geograficznym i w określonym przedziale słów kluczowych, możemy być pewni, że nasza strona wyświetli się na czubku rankingu wyszukiwań.

Jednak nie gwarantuje nam to, że ktokolwiek wejdzie na nasza stronę.

Za co jeszcze możemy zapłacić?

Zdecydowanie pójdziemy w górę, jeżeli w link do naszej strony będzie klikać wiele osób. Taki sposób nazywamy “płatność za kliknięcie “. Problem w tym, żeby zaliczyć kogoś go grona odwiedzających strona musi się kompletnie załadować. czasami użytkownicy wyłączają ją przed tym faktem. Wtedy licznik odwiedzin nawet nie drgnie.

Innym sposobem jest wykupienie “liczby wyświetleń”. W tym przypadku nie mamy się czego obawiać. Nie dość, że odwiedzający będzie musiał kliknąć w nasz link, to jeszcze jest zobowiązany pozostać na naszej stronie przez określony czas a czasami nawet pooglądać kilka podstron. Niestety, taka opcja jest o wiele droższa, a żeby przyniosła realne zyski, nakład kosztów na nią również nie jest mały i dlatego niewiele firm decyduje się na taką kampanię.

Stron:

Skomentuj


NOTE - You can use these HTML tags and attributes:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please leave these two fields as-is:

Protected by Invisible Defender. Showed 403 to 6,643 bad guys.