Co to jest SEM?

SEM to marketing w wyszukiwarkach internetowych (ang. Search Engine Marketing). To proces/sposób na pozyskiwanie ruchu z sieci.

SEM możemy podzielić na dwie części składowe:

  • Pozyskanie ruchu poprzez SEO
  • Pozyskanie ruchu dzięki płatnym linkom sponsorowanycm

Niektórzy ludzie uważają jednak, że SEM to tylko i wyłącznie płatne linki. Dla nich piszę specjalnie: SEM to jest SEO + CPC. Dlatego nie wystarczy ustawić wysoką stawkę za kliknięcie (CPC), ale też natrudzić się trochę, by promowana strona odpowiedała wymaganiom Google. Prosta kalkulacja – mamy wybór albo zoptymalizujemy stronę i zmniejszymy wydatki na SEM, albo zwiększymy stawki i nie musimy nic zmieniać w stronie.
Wybór należy do Was …  wg mnie, warto zoptymalizować stronę i zaoszczędzić parę groszy klientowi. Klient zadowolony, to portfel pełny.

Stron:
Skomentuj ?

1 Komentarze.

  1. robus47

    a ja zawsze myślałem,że sem zależy od stawki z kliknięcie. a tu jeszcze stronę trzeba poprawiać. to za co się płaci? :sad:

Skomentuj


NOTE - You can use these HTML tags and attributes:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Please leave these two fields as-is:

Protected by Invisible Defender. Showed 403 to 6,643 bad guys.